بیچاره مردم

عراق با آن دیکتاتور و ماشین جنگی قوی و ارتش منسجم را در طی چند روز امریکا به زانو در آورد. حالا چطور حرف امریکا را باور کنم که داعش ناتوان را چندین سال وقت می‌برد تا نابود کنند؟!

البته امریکا حق دارد! وقتی نفت چند ده دلاری را به قیمت ناچیز از داعش می گیرد، وقتی بوسیلهٔ داعش ایجاد هول هراس در دل عربهای منطقه می کند و سلاح‌هایش را خوب می فروشد، خیلی منطقی‌ست که سرنگونی داعش بهتر است چند سال طول بکشد!

بعد از داعش هم حیله و شامورتی‌بازی دیگری علم می شود.

این وسط خون و جان و زندگی انسانها فدای جیبهای ثروتمندان مالک شرکتهای امریکایی.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

تاوقتی معرفت نداشته باشیم همینه.
هرروزدچارکج فهمی میشیم وخودمون به جان هم می افتیم .
این جاست که معلوم میشه همه ی انسان هایکی هستیم وحقوق بشرهمه کشکه.
حقیقت خیلی کمترپیدامیشه.
جویای حقیقت کمتر.
عامل به حقیقت های مکشوف خیلی خیلی کمتر.

مهدی گفت...

سلام
یک بام و دو هوا:
امروز یکی از دوستان افغان در کابل می گفت در جنگ دولت افغانستان با طالبان هلیکوپترهای آمریکایی هم به طالبان اسلحه می دادند و هم به نیروهای دولتی!وقتی دولت افغانستان اعتراض کرد آمریکایی ها گفته بودند طالبان از پیش اسلحه سفارش داده بود و این دو مساله به هم ربطی نداره!

ناشناس گفت...

ازفردی موثق شنیدم که عنوان می کردنددوستانشان که درعراق هستندودرموردداعش بررسی کرده اندگفته اند،گمان نکنیدکه داعش افرادی بی سوادوچاقوکش وظاهراًنفهم هستند.بسیاری ازآنهاکه دراروپاتحصیل کرده اندمتخصص الکترونیک ومخابرات هستند.دورشته ای که استعدادوتوان ذهنی زیادی رامی طلبد.اینان دچاربحران"معنویت"شده اندوافرادمغرض برای اهداف استعماری خودآنهاراشستشوی مغزی داده اندوروانه کشورهای اسلامی ودرجهت تروریسم نموده اند.اینجاست که معلوم می شودعلم بدون خدا ومعنویت چگونه مخرب تروآسیب زننده ترهم هست!

ارسال یک نظر