جلسات شرح مثنوی


سلام،

   عده‌ای از دوستان از طرق مختلف پیام می‌دهند و درخواست جلسات سابق شرح مثنوی آنلاین که سالها پیش در پالتاک برگزار شده بود را می‌کنند. از اینکه میسر نیست به تک تک پیام‌های دوستان پاسخ دهم عذر می‌خواهم. خدمت این دوستان عرض می‌شود که همانطور که قبلاً نیز در سایت توضیح مفصلی داده شده بود، این فایل‌ها بدلیل سوء استفادهٔ فردی نابکار، برداشته شده و دیگر نیز منتشر نخواهند شد. بنابراین لطفاً درخواست دسترسی به آنها را نفرمایند. (جلسات شرح مثنوی در حال تبدیل به کتاب هستند. انتشار این کتاب اعلام خواهد شد.)

   بیشتر فعالیت کلاس‌های بنده متمرکز بر جلسات آنلاین و حضوری‌ئی است که اکنون در جریان است و اعلامیهٔ آن نیز هر چند ماه یک بار منتشر می‌شود. دوره‌های آنلاین در اپلیکیشن WhatsApp (قابل شرکت از هر کجا، بر روی گوشی همراه یا تبلت) برقرار است و محتوای آن، علاوه بر مباحث قبلی شامل ارائهٔ تمرینات نیز هست. خوشبختانه در برخی دوره‌ها بعضی دوستان نیز بسیار مشتاقانه و فعالانه مشغول کار هستند و این بسیار خوب است.

   به آن عده از دوستانی که مکرراً درخواست دسترسی به جلسات سابق را دارند، توصیه می‌شود در این دوره‌های جدید، که مفیدترند، شرکت کنند. شروع دورهٔ بعدی حدود خرداد ماه خواهد بود و ثبت‌نام آن از حدود دو هفته قبل از آن، آغاز می‌شود. (از اکنون نیز امکان ثبت‌نام هست اما شروع آن، خرداد ماه است.)

شادکام باشید
پانویس


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر